lördag 25 april 2009

Boffa tändare

Detta var ett nytt uttryck för mig. Men boffa tändare gör man tydligen. Denna sketch var så urbota dum så denna trodde inte ens jag på. Men vad fan man skall alltid filma in och pröva istället för att tveka och låta bli. Det som blev kul var ju tömningen av spraygrädden. Vi tog två tagningar. Detta var den andra. Det var helt sjukt svårt att hålla sig för skratt när jag tittade på Davids min. Vi var båda lite bakis så allt som var dumt och utdraget kändes kul. Alkoholfritt öl gjordes också på samma dag. 
Nils Kronberg var en jäkligt kul figur att få göra men väggen kom snabbt emot. Hur mycket kul kan man göra med temat alkohol? Och beviset ser ni nedan. Det kommer en dag då det inte går. 

Vi fick förresten mycket skit för denna sketch av arga föräldrar eller människor som lekte att de var föräldrar. De tyckte att vi får att barn att börja boffa med denna sketch. Jag har aldrig boffat som barn eller vuxen. Jag har som ung sett människor som sniffat lim, sniffat bensin och druckit sprit med mediciner. Jag prövade aldrig det. Antingen var jag feg eller så kanske jag förstod att det inte är så bra... Vissa barn ser ju skillnad mellan ett skämt och en uppmaning! 

2 kommentarer: